مركز آموزش‌هاي ضمن خدمت دانشگاه در سال 96

با عنايت به سياست‌هاي كلان دانشگاه مبني بر توانمند‌سازي كاركنان بر پايه‌ي آموزش‌هاي ضمن خدمت، از شهريور ماه سال ۹۶" مركز آموزش‌هاي ضمن خدمت دانشگاه" به عنوان متولي تدوين محتوا و اجراي دوره‌هاي آموزشي كاركنان و مديران ايجاد گرديد. لذا به اطلاع كاركنان محترم دانشگاه مي‌رساند، جهت ثبت‌نام در دوره‌هاي آموزش ضمن خدمت با توجه به فرآيند و شرايط و ضوابط ياد شده در اين بخشنامه، طبق جدول زمان‌بندي ذيل به" سامانه فراگير آموزش" به نشاني stm.ut.ac.ir مراجعه و ثبت نام نمايند.

رديف

بازه‌ي ثبت نام

شروع ثبت نام

پايان ثبت نام

شروع دوره‌ها

پايان دوره‌ها

۱

بهار

۹۷/۲/۸

۹۷/۲/۱۱

۹۷/۲/۱۵

۹۷/۴/۱۵

۲

تابستان

۲۴/‏۰۴/‏۹۷‬

۹۷/۴/۲۷

۹۷/۴/۳۰

۹۷/۶/۳۰

۳

پاييز

۹۷/۷/۱

۹۷/۷/۴

۹۷/۷/۷

۹۷/۹/۲۳

۴

زمستان

۲۵/‏۰۹/‏۹۷‬

۹۷/۹/۲۸

۹۷/۱۰/۱

۹۷/۱۲/۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذكر است، در بازه‌هاي زماني فوق، كاركنان محترم در دوره‌ها ثبت نام نموده و بعد از نهايي شدن و برآورد تعداد كلاس‌هاي مورد نياز هر دوره، زمان و مكان دقيق هر يك از دوره‌ها از طريق سامانه فراگير آموزش اطلاع‌رساني نهايي انجام مي‌پذيرد.

فرآيند ثبت نام در دوره‌هاي آموزشي

  1. كاركنان محترم پس از ورود به سامانه فراگير آموزش، در ستون سمت راست بر روي گزينه "درخواست آموزش" كليك كرده و از طريق منوي "تقويم دوره‌هاي آموزشي"، درخواست خود را ثبت نمايند.
  2. مسئول آموزش واحد مربوطه، ليست ثبت نام اوليه‌ي واحد خود را براي دريافت تاييديه به مقام مافوق هر كارمند ارائه نمايد.
  3. مسئول آموزش واحد مربوطه پس از تائيد مافوق، درخواست افراد ثبت نامي از واحد خود را در سامانه فراگير آموزش تائيد نمايد.
  4. كارشناسان مركز آموزش‌هاي ضمن خدمت كاركنان دانشگاه، نسبت به ثبت نهايي افراد در سامانه فراگير آموزش اقدام مي‌نمايد و اطلاع رساني شرايط اجرايي كلاس‌‌ها به افراد از طريق پيام در سامانه صورت مي‌پذيرد.

شرايط و ضوابط ثبت نام و شركت در دوره‌هاي آموزشي:

  1. كاركنان محترم دانشگاه مي‌توانند تا سقف ۴۰ ساعت (۱۲ ساعت عمومي و ۲۸ ساعت تخصصي) دوره آموزشي در يك‌سال طي نمايند. با توجه به محدوديت ظرفيت دوره‌هاي آموزشي، اولويت با كاركناني است كه زودتر ثبت نام نموده و ثبت نام آنان توسط مسئول آموزش واحد مربوطه تأييد شده باشد.
  2. كليه‌ي اطلاع‌رساني در مورد دوره‌ها از طريق سامانه فراگير آموزش ضمن خدمت صورت مي‌گيرد و هر فرد موظف است، طبق برنامه اعلام شده در سامانه، در مورد دوره ثبت‌نامي خود اقدام نمايد. همچنين، همكاران محترمي كه مايل به دريافت ايميل و پيام كوتاه مي‌باشند، در "سامانه پيشخوان دانشگاه" به نشاني http://my.ut.ac.ir اطلاعات ايميل و شماره همراه خود را تكميل نمايند.
  3. -كاركنان محترم موظف هستند، قبل از شروع دوره مورد نظر، به سامانه فراگير آموزش در صفحه نخست، منوي "آموزش‌هاي درخواست شده" مراجعه نمايند و از تأييد دوره آموزشي ثبت نامي اطمينان حاصل نمايند.
  4. امتياز دوره‌هاي تكراري در ارتقا رتبه شغلي كاركنان، تنها يك بار محاسبه مي‌شود. كاركنان محترمي كه از نظر مدير مافوق نياز به بازآموزي يك دوره دارند، در صورت وجود ظرفيت ثبت‌نامي، امكان شركت در دوره‌ها را خواهند داشت.
  5. در دوره‌هايي كه آزمون به صورت الكترونيكي برگزار مي‌گردد، زمان ورود به آزمون، محدود و مشخص مي‌باشد و افراد صرفاَ در همان ساعات ذكرشده مي‌توانند وارد سامانه آزمون شوند.
  6. -همكاران پس از شركت در دوره، موظف به تكميل"فرم ارزيابي دوره" در سامانه فراگير آموزش مي‌باشند و در صورت تكميل نكردن فرم مذكور امتياز دوره براي ارتقا رتبه شغلي منظور نمي‌گردد.
  7. پس از گذراندن موفقيت آميز دوره، گواهينامه دوره به صورت الكترونيكي صادر شده و در قسمت سوابق آموزشي در سامانه فراگير آموزش براي هر فرد قابل مشاهده مي‌باشد (راهنماي پرينت گرفتن از سوابق آموزشي در سامانه بارگذاري شده است).
  8. عدم شركت در بيش از يك‌سوم از ساعات دوره‌ها، غيبت محسوب مي‌شود و از حضور داوطلب در آزمون، جلوگيري به عمل خواهد آمد. نتايج نهايي شركت در دوره‌ها و غيبت افراد ثبت نام شده، به واحدهاي مربوطه اعلام خواهد شد. به دليل محدوديت ظرفيت دوره‌ها، افرادي كه در دوره‌ها پس از ثبت نام نهايي غيبت غيرموجه داشته باشند، موظف به پرداخت هزينه دوره بوده و تا پايان سال جاري، امكان ثبت نام در دوره‌هاي آموزشي را نخواهند داشت. در موارد ذيل غيبت موجه محسوب مي‌شود:

الف - فوت يكي از بستگان درجه يك؛

ب - بروز حادثه غيرقابل پيش بيني و مستند با دلايل كافي.

  1. واحدهايي كه درخواست برگزاري دوره‌هاي آموزشي تخصصي ضمن خدمت براي كاركنان و يا مديران خود را دارند و يا مايلند كاركنان زيرمجموعه خود را جهت برخي از دوره‌هاي خاص به ساير سازمان‌ها يا مؤسسات اعزام نمايند، مي‌بايست طبق"فرآيند اخذ مجوز برگزاري دوره آموزشي ضمن خدمت توسط واحدها" كه به پيوست آمده است، مراحل مربوطه را طي نمايند.
  2. كاركنان محترم مي‌توانند سوالات، انتقادات و پيشنهادات احتمالي خود را در قسمت "ارسال و دريافت پيام" سامانه فراگير آموزش ثبت نمايند.


سایر مطالب خبری:



نظرات کاربران:


نام:
ایمیل:  
متن نظر:
کد امنیتی:
 
   

طراحی و پشتیبانی : نگاهی دیگر
Copyright © 2015 WWW.UTK.IR, All rights reserved
Designed By : ANOTHERVIEW.IR
تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و متعلق به وبسایت شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران می باشد