آیین نامه‌ها و شیوه‌ نامه‌ ارتقاء رتبه شغلی و دستور العمل مدیریت عملکرد کارکنان دانشگاه تهران

به منظور اطلاع از مراحل و نحوه محاسبات بررسی پرونده ارتقا به فایل رنگی ذیل مراجعه نمایند.

خاطر نشان می‌گردد شیوه نامه فعلی مصوبه هیأت محترم اجرایی در سال ۱۳۹۵ می‌باشد و تدوین شیوه نامه جدید در دستور کار اداره کل برنامه ریزی و تحول سازمانی قرار دارد که در صورت تأیید هیأت اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

** شیوه نامه ارتقا رتبه شغلی کارمندان

** دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان



سایر مطالب خبری:



نظرات کاربران:


نام:
ایمیل:  
متن نظر:
کد امنیتی:
 
   

طراحی و پشتیبانی : نگاهی دیگر
Copyright © 2015 WWW.UTK.IR, All rights reserved
Designed By : ANOTHERVIEW.IR
تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و متعلق به وبسایت شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران می باشد