بخشنامه جمع آوري مدارك پرسنل قراردادي داراي قرارداد خريد خدمت، بيمه كارگري و روزمزد

بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دريافت شماره مستخدم براي تبديل وضع به پيماني كليه كاركنان قراردادي كه بر اساس بخشنامه ۱۳۴۷۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۵ داراي شرايط ذيل مي‌باشند، با توجه به مجوز رأي ۵۵۵، بلامانع است:

۱- داشتن سابقه قرارداد خريد خدمت، بيمه كارگري و يا بيمه روزمزدي غير از مشاغل كارگري در سال ۱۳۷۸ يعني تا تاريخ ۱۳۷۸/۰۳/۰۱ در يك دستگاه اجرايي
۲- ادامه همكاري مستمر بصورت قراردادي از آن زمان تا كنون با همان دستگاه با مدرك تحصيلي ديپلم و بالاتر
۳- داشتن شرايط احراز شغل مورد نظر

  • آخرين مدرك تحصيلي با مهر برابر با اصل اداره كل منابع انساني (براي كاركناني كه آخرين مدرك تحصيلي آنها نسبت به سال ۱۳۹۶ تغيير كرده است.)
  • قرارداد انجام كار معين سال ۱۳۹۸ با مهر برابر اصل
  • ريز واريز بيمه مورد تأييد با مهر و امضا تأمين اجتماعي
  • آخرين مدرك تحصيلي با مهر برابر با اصل اداره كل منابع انساني
  • قرارداد انجام كار معين سال ۱۳۹۸ با مهر برابر اصل
  • ريز واريز بيمه مورد تأييد با مهر و امضا تأمين اجتماعي
  • قرارداد خريد خدمت يا كارگري و يا روزمزد در سال ۱۳۷۸ (تا تاريخ ۱۳۷۸/۰۳/۰۱) با مهر برابر اصل
  • فيش واريزي حق ثبت نام استخدام شامل: استخدام اولي يا تبديل وضع قراردادي به پيماني - يا تبديل وضع قراردادي به رسمي آزمايشي و يا تبديل وضع قراردادي به رسمي قطعي به حساب خزانه داري كل در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه

مدارك به شرح زير صرفاً توسط مسؤول امور اداري هر واحد جمع‌آوري و تصاوير آن به اين اداره كل با ايميل ارسال گردد.

* نكات مهم:

۱- چنانچه امكان مراجعه پرسنل ذي‌نفع به شعب تأمين اجتماعي جهت دريافت ريز واريز بيمه، ميسر نباشد، مي‌بايست از طريق وب سايت سازمان تأمين اجتماعي، پرينت سوابق بيمه‌اي خود را به تاريخ روز تهيه و پس از مهر تأييد اداره كل منابع انساني با مراجعه به اداره كل امور مالي دانشگاه، نسبت به تأييد و مهر كليه صفحات ليست بيمه توسط آن اداره كل اقدام نمايند.

۲- مدارك مي‌بايست به صورت مجزا و خوانا با فرمت jpg اسكن شده و براي هر فرد در يك ايميل جداگانه به آدرس ايميل emphrm@ut.ac.ir ارسال شود. لطفاً در قسمت موضوع ايميل نام و نام خانوادگي آن فرد مرقوم گردد.

۳- براي افرادي كه تغيير نام يا نام خانوادگي داشته‌اند علاوه بر مدارك فوق، تصوير صفحه اول و صفحه توضيحات شناسنامه نيز با مهر برابر اصل واحد محل خدمت ارسال شود.

۴- مسئوليت عدم ارسال مدارك هر فرد بر عهده وي مي‌باشد و در صورت تحويل مدارك توسط فرد به امور اداري، بر عهده رئيس امور اداري واحد مربوطه است. همچنين بديهي است كه ارسال مدارك ناقص، ناخوانا يا بدون مهر معتبر منجر به رد درخواست توسط وزارت علوم خواهد شد.

۵- با توجه به اينكه براي ثبت اطلاعات فردي و بارگذاري مدارك در سامانه كارمند ايران فرصت محدودي در اختيار دانشگاه قرار دارد، لذا ضروري است مسئولين امور اداري در كليه واحدها در اسرع وقت و حداكثر تا تاريخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ نسبت به ارسال فايل‌هاي مدارك از طريق ايميل و مطابق با شرايط مذكور اقدام نمايند.

۶- صرفاً جهت اطلاع: علاوه بر مدارك فوق مداركي مانند تاييديه گزينش و فرم تعيين شغل و شاغل نيز لازم است كه توسط اداره كل منابع انساني تهيه مي‌شود و نياز نيست واحدها براي تهيه آن مدارك اقدام كنند.

۷- لطفاً مشكلات يا سوالات احتمالي را به ايميل emphrm@ut.ac.ir ارسال نمائيد.



سایر مطالب خبری:



نظرات کاربران:


نام:
ایمیل:  
متن نظر:
کد امنیتی:
 
   

طراحی و پشتیبانی : نگاهی دیگر
Copyright © 2015 WWW.UTK.IR, All rights reserved
Designed By : ANOTHERVIEW.IR
تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و متعلق به وبسایت شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران می باشد