بخشنامه راه اندازي سامانه ثبت درخواست و تاييد مرخصي در كل دانشگاه تهران

اداره كل منابع انساني با همكاري مركز فناوري اطلاعات و فضاي مجازي دانشگاه اقدام به استقرار سامانه ثبت درخواست و تأييد مرخصي در كل دانشگاه و حذف روش دستي و كاغذي نموده است. بدين وسيله نكات ذيل به كليه كاركنان و مديران محترم دانشگاه ابلاغ مي گردد.

۱. از اول بهمن ماه سال جاري تنها روش ثبت درخواست انواع مرخصي روزانه براي كليه كاركنان دانشگاه، استفاده از سامانه ثبت درخواست و تاييد مرخصي مي باشد. كاركنان محترم بايستي از اين پس درخواست هاي خود را در سامانه ثبت نموده و تنها پس از تأييد آن (توسط مدير بلافصل خود) مي‌توانند از مرخصي استفاده نمايند. لذا از اين تاريخ ديگر امكان ثبت درخواست هاي مرخصي به صورت دستي در دانشگاه  فراهم نمي باشد.

۲. از كارمندان محترم تقاضا مي گردد حتي الامكان قبل از استفاده ي مرخصي، نسبت به درخواست آن اقدام نمايند. زيرا در صورت عدم موافقت مدير بلافصل، براي كارمند غيبت ثبت مي شود و از حقوق وي كسر مي شود. 

۳. آدرس سامانه ثبت درخواست و تاييد مرخصي /http://utta.ut.ac.ir:446 مي باشد.

۴. نام كاربري و رمز عبور كارمندان و مديران بلافصل متعاقباً از طريق پيامك و ايميل اطلاع رساني خواهد شد.

۵. كاركنان محترمي كه درخواست هاي كاغذي خود را از ابتداي سال تاكنون به مسئولين واحد خود داده اند ولي هنوز در سامانه ثبت نشده است، مي‌توانند اين درخواست ها را مجدداً در سامانه ثبت و به تأييد مديران بلافصل خود برسانند.

۳. بازه زماني درخواست تأييد مرخصي‌هاي سال جاري تا پايان سال 97 مي‌باشد. از ابتداي سال ۱۳۹۸ به بعد كاركنان حداكثر تا يك ماه بعد از زماني كه به مرخصي رفته‌اند فرصت دارند تا درخواست خود را در سامانه ثبت نموده و به تأييد مدير بلافصل خود برسانند و پس از گذشت يك ماه عدم كاركرد ايشان بصورت غيبت در سامانه منظور خواهد شد.

4. دسترسي تغيير به مرخصي ها و ماموريت هاي ثبت شده در سال ۱۳۹۶ و ماقبل آن، به صورت كامل از همه مسئولين حضور و غياب گرفته شده است و در صورتي كه نياز به تغيير اطلاعات سال‌هاي قبل باشد اين درخواست ها از طريق واحد مربوطه  به صورت كتبي  حداكثر تا پايان سال 97 به اداره كل منابع انساني دانشگاه ارسال شود  و پس از بررسي و تأييد آن در اداره كل منابع انساني به صورت متمركز قابل اعمال در سامانه خواهد بود.

۵. كلاس آموزشي نحوه استفاده از سامانه درخواست و تأييد مرخصي در بازه زماني ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۷‬ تا ۱۵/‏۱۰/‏۱۳۹۷‬ ‬ براي مسئولين حضور و غياب واحدها برگزار شده است. كاركنان و مديران محترم مي توانند ضمن استفاده از راهنماهاي اين سامانه براي آشنايي با نحوه استفاده از سامانه، از مسئولين محترم امور اداري در واحد خود كمك بگيرند.

۶. راهنماها و فيلم هاي آموزشي سامانه ثبت درخواست و تاييد مرخصي از آدرس https://ithelp.ut.ac.ir در قسمت «اطلاعيه هاي راهنماي كارمندان» قابل دسترسي مي‌باشد.

۷. چنانچه كاركنان محترم در خصوص آئين نامه مرخصي دانشگاه سئوال يا ابهامي داشته باشند، مي‌توانند به امور اداري واحد خود مراجعه نمايند و اگر سئوالات ايشان در رابطه با نحوه استفاده از سامانه باشد، لازم است از طريق سامانه پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات به آدرس  https://its3.ut.ac.ir/fa   اقدام به ثبت تيكت نمايند يا با شماره‌هاي ۲۱۱۵ الي ۲۱۱۸ تماس حاصل فرمايند.

۸. از مديران و  معاونين محترم اداري و مالي واحدها درخواست مي شود بخشنامه مذكور را در كنار دستگاه‌هاي حضور و غياب واحد، به گونه‌اي كه قابل رؤيت براي كاركنان ارجمند باشد، نصب نمايند.

۹. امكان ثبت برخي درخواست هاي ديگر نيز در اين سامانه در دست بررسي و اقدام است كه در بخشنامه هاي تكميلي بعدي اطلاع رساني خواهد شد.



سایر مطالب خبری:



نظرات کاربران:


نام:
ایمیل:  
متن نظر:
کد امنیتی:
 
   

طراحی و پشتیبانی : نگاهی دیگر
Copyright © 2015 WWW.UTK.IR, All rights reserved
Designed By : ANOTHERVIEW.IR
تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و متعلق به وبسایت شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران می باشد